16.10.06

Infoletter "die blauwe GiRAFFE - TiPS"

Uitgeverij die blauwe GiRAFFE wil meer bieden dan prachtige boeken. Dit wordt ook zichtbaar in onze infoletter "die blauwe GiRAFFE TiPS".

Natuurlijk willen we u graag informeren over onze uitgaven en projecten. Die worden door mij als uitgever beoordeeld en uitgekozen. Door mijn vijfentwintigjarige ervaring als leerkracht en remedial teacher - met een passie voor boeken en alles wat persoonlijke groei brengt - kijk ik natuurlijk met een bepaalde blik.

Plezier en genieten voorop, maar direct daar achter ligt altijd mijn vraag: "Wat kan ik hiermee?" Zodra een project bij mij het ene idee na het andere laat opborrelen, heeft het een kans.

Voor mij is creativiteit één van de belangrijkste factoren in onze ontwikkeling als mens. Wie creatief kan denken en handelen, ziet meer mogelijkheden. Als er hobbels komen, is er een grotere kans die te overwinnen. Als er een uitdaging ontstaat, wordt die waarschijnlijk gemakkelijker aangegaan. Wie creatief leeft, vindt zijn eigen, unieke weg gemakkelijker.

Die creativiteit gun ik ieder kind. Daarom zoek ik naar projecten, die die creativiteit kunnen stimuleren. En dan is het met het aanbieden van het project of boek niet genoeg. Dan wil ik graag het een of andere idee met u delen. Zo kunt u samen met uw kind of kinderen iets leuks doen - en tegelijkertijd een waardevolle bijdrage aan de ontwikkeling leveren. Met plezier leren we per slot van rekening het meest. Toch?

Via de blogs informeert die blauwe GiRAFFE u over ieder boek en project afzonderlijk. Dan heeft alles een directe verbinding met het betreffende boek. Maar ook via de infoletter "die blauwe GiRAFFE TiPS"doe ik u suggesties aan de hand. Hierin leg ik vaak een link naar onze producten. Maar niet altijd. Soms verwijs ik naar andere bronnen. En u kunt ook met uw kind(eren) aan de slag zónder een boek in de hand te nemen! Omdat ieder kind het waard is.

Als u zich hier onder aanmeldt, kunt u zelf een oordeel vormen: is dit iets voor u - heeft u er iets aan voor uw kind(eren), voor uw groep?

Omdat we zelf ook een hekel hebben aan SPAM, vragen we u via een e-mail om uw aanmelding te bevestigen. Tevens vindt u onder iedere infoletter een link om u weer af te melden. Voor het geval dat. Maar ik verwacht en hoop dat u lang geabonneerd zult blijven...
Meer doen met boeken dan lezen?

Lees die blauwe GiRAFFE TiPS!

Méér dan een gratis newsletter...




















Voornaam:
Naam:
e-mail:


Als u zelf suggesties heeft, dan hoor ik dat heel graag! Ik voeg die met plezier toe aan onze blogs. Er zijn zo veel fantastische initiatieven. Het zou zonde zijn, als die alleen in kleine kring gebruikt worden. En is het niet geweldig, als we van elkaars expertise kunnen profiteren?

Met vriendelijke groeten,

Margot van Aanholt, uitgever die blauwe GiRAFFE

Geen opmerkingen: